Glad påsk...?

Varför firar man påsk egentligen? Jag frågade min kompis. Han är smart och vet allting. (Det var lite osant ändå..!!)
Han svarade självsäkert att det är för att Jesus dog. Hehehe mm visst. Nej men vad är det man firar?

Vi är inga överdrivna påskfirare så vi har bara bjudit på normal middag idag kan man väl säga.

Kom precis på att lovet snart är slut. Palla ._.
Och pågrund av bildbrist fyller jag i en sån här lista istället :3

Tre positiva egenskaper hos dig själv? -
omtänksam, ödmjuk, spontan
Tre negativa egenskaper? - kanske att jag är envis, påverkas av andra lite för lätt och tar illa vid mig när folk är elaka mot folk jag gillar. Jättekonstigt, men sant.
Vad är du rädd för? - Åska och mörker. Hehehe jag är en riktig fegis ändå.
Hur lång är du? - 164 cm
Din favoritserie? - Jag kollar på en jäkla massa olika. Har nog ingen favorit jag kan nämna på rak arm
Din favoritparfym? - Avril Lavignes "Wild Rose" eller jag vet inte, men den luktar gott.
Är du i ett förhållande just nu? - Vill inte snacka om mina komplicerade...Problem?
Om ja, med vem och hur länge har ni varit tillsammans? -
En person du tycker är snygg? -
Kim...?
En person du saknar? - Samma person som jag nämnde i frågan ovanför.
En bra blogg? - Min! 8D nej, jag vet inte. Läser mest Kaulitzandthegs och en del randombloggar.
Senaste personen du fick sms av? - Fick ett sms precis men jag har inte läst det än
Hur många killar har sårat dig? -Jag räknar inte sånt direkt. Varför gör man det egentligen? o: sånt som varit går ju liksom inte att göra något åt. Man ska låta det förflutna vara
Är du lycklig just nu? -Vet inte.
Har du kysst en killkompis? -Neej..
Vilket år tar du studenten? -Det vet jag inte i nuläget
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? -Tyvärr bor de flesta en bit ifrån.
Blir du lätt svartsjuk? -Nejdå, jag tar inte åt mig av saker andra gör det är bara slöseri med tid
Vill du festa just nu? - Hahaha neeej
Din favoritkaraktär ur en film/serie? -"Sven Sidney" i Stinsen brinner, och typ... de flesta roller som Kim gör Han är så grymt fin och gör allting på sitt eget unika sätt, det GÅR inte att tycka illa om en kille som honom helt enkelt.
Beskriv ditt drömutseende -Jag dömmer inte folk efter utseende så jag har inget ideal.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? -Vet inte jag brukar inte chatta på facebook så ofta.
Hatar du någon på riktigt? -Jag vet inte, hata är ett starkt ord. Så nej, jag tror inte det.
Vilket språk hade du velat lära dig? -Det tar tid att lära sig, så jag pallar inte. Google Translate är min kompis!
Hur många av alla du strulat med ångrar du? -
Vad tror du folk får för intryck av dig? -Jag tror ärligt talat att de flesta tycker jag är knäpp....
Har du provat på droger? -Nej
Vad är din åsikt om rökare? -Jag tycker egentligen ingenting men det är jävligt respektlöst när folk andas rök i ansiktet på andra. Jag brukar låtsashosta ibland av ren ilska, bara för att. Det är riktigt dumt att ens börja, men det betyder inte heller att jag tycker illa om någon person för det, jag känner många som röker
Vad stod de i ditt senaste skickade sms? -Har ju fortfarande inte läst, så jag vet inte
Vad för sorts killar faller du för? -Äldre män. Mycket äldre än jag själv.
Vars vill du åka just nu? -Hamburg. Det var länge sen jag var där
Vem vill du träffa just nu? -Ehh....Många.
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? -En hund :(
Vilka festivaler ska du på i år? -Ingen aning! Troligtvis inte nån.

Kommentarer
Postat av: danielaa

HAHA nej det brann inte.. de va någon som tände på ngt i toalett -.-' men den släktes direkt typ.. ps så är min skola skit stor och byggd av sten(typ) och det kan inte brinna ;o

2012-04-06 @ 21:21:10
URL: http://skokic.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0