Mycket på gång :)

Jag har rätt mycket på gång nu faktiskt :) superkul! Ska eventuellt träffa Gabbi snart om några dagar eller så och sen blir det Stockholm! O:

Sen, 2 maj så ska vi till Göteborg. Till Lorensbergsteatern, för att Per Fritzell från After Shave släpper sin solo-cd "Jag tror inte på gud jag tror på tomten" då och ska ha ett "releaseparty" en lite mindre tillställning med inte så mycket folk, så det blir väldigt jordnära och där bjuds på lite att äta & dricka, så det blir superkul.

Och sen är det ju min födelsedag 23 maj, då ska vi till Karlstad. Det är jävligt långt, men det blir superkul. Då ska vi se After Shave & Anders Eriksson Scalateatern, där och bo på hotell över några dagar (22-24 maj)

Superskööönt! :D

Per Fritzell's cd.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0