12 april 2012

Tänkte att jag kunde slänga in ett lite mer personligare inlägg än mitt förra.

Men... Jag vet inte alls vad jag ska skriva om ._. Idétorka? åh yes, väldigt mycket också skulle jag tro.
Mitt liv är så komplicerat och vardagligt på samma gång just nu så det hade varit enklare för alla att komma hem till mig istället. Nej, okej kanske inte.

Nu ska vi se vad som hänt den senaste tiden.

*Har skaffat katt
*Har registrerat mig på instagram men tycker det är riktigt onödigt ungefär så som jag tycker om dayviews...Som bilddagboken heter nuförtiden.
*Tänker dagligen på Mr Sweetheart


Mer än så har nog inte hänt egentligen om jag ska vara ärlig.

Nästa månad blir betydligt roligare vill jag lova, då kommer jag blogga som en galning stup i ett

Och jussteee, en sak höll jag på att glömma :') I Juni får jag äntligen träffa min supersaknade killkompis, som jag inte träffat på typ två eller tre år. Längtar sönder!

Ja det var väl vad jag hade att säga nu.

Återkommer väl imorgon, I guess

Dagens jag.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0