11 februari 2012.

Jag är jättetrött idag efter att jag satt uppe alldeles för länge igår. Jag ska sluta med det, jag blir ju helt slut på morgonen när jag måste gå upp. Jag behöver mer rutiner i mitt vardagliga liv för det brukar alltid bli så att om jag vaknar tidigt, och då menar jag omkring klockan 6 på morgonen eller strax efter så brukar jag alltid bli jättetrött framemot eftermiddagen och då är det ju bättre att gå och lägga sig i hyffsad tid och gå upp lagom tidigt och sen kanske ta en powernap senare istället för att palla med allting. Det är verkligen stressigt nu, både hemma och i skolan och därför tar det på energin och dessutom kan det ju mycket väl bero på annat med men jag får skärpa mig ändå.

Jag vaknade rätt sent idag i alla fall. Käkade frukost och gjorde mig i ordning och sen gick jag till Netto och handlade lite saker som behövdes (Kan ju vara bra att vara spontan & hjälpsam ibland). Det tog ca 30 minuter och på den rundan har jag förbränt 148 kalorier. Det känns i alla fall rätt bra. Ska ta en runda till senare och hoppas på lite bättre resultat än så men man får ju ta lite i taget.

Sen så har jag väl inga speciella mål för dagen utom det. Skriver igen lite senare.


Postar en lite lagom överredigerad bild på dagens trötta och slitna jag....


Kommentarer
Postat av: matilda

sv; åhhhh tack :) bara att beställa om du vill :D

2012-02-11 @ 14:29:56
URL: http://glimners.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0