18 februari 2012

Jag har varit ute och gått min dagliga losta-lite-vikt promenad och det börjar faktiskt bli lite resultat redan. Nu jävlar ska jag skaffa lite självförtroende.

Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket idag. Kollar på Glad Pack nu, och för dom som inte vet så är det en tv-serie som Galenskaparna & After Shave har gjort. Bäst!
Var bara 4 år när den visades på tv men jag minns det som igår. Det är liksom mitt allra första minne någonsin från min barndom och gud vad jag tyckte det var jätteskoj, och det gör jag fortfarande x3

Annars har jag inte så väldigt mycket att skriva om. Jag återkommer väl i morgon eller senare ikväll.


Webbcambild på mig från i morse... Trött och allt sånt.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0