grönsak...?

Okej jag har verkligen drabbats av akut bantarnoja, jag vägrar äta mat som innehåller över 26 kalorier så det är min limit. Jag är jättehungrig men vägrar äta något annat än typ max 250 gram råa grönsaker
Hehehehe inga frågor på det tack.

Vill bara stärka mitt självförtroende för jag känner mig helt oduglig och det räcker nu jag vill kunna leva mitt liv utan ständig ångest över mitt utseende liksom... Världen ställer alldeles för stora krav på tjejer det är fan inte lätt att leva kan jag ju säga. Skäms ju över allt jag gör

Men.... Har inget annat att skriva än så. Har lov nu veckan som kommer, skööööönt.
Nu ska jag återgå till filmen jag tittar på.



Men seriöst jag menar allvar med det där om pressen över hur man ska se ut i dagens samhälle, skärp er världen...!



Kommentarer
Postat av: Amanda-HobbyFotograf!

sv: tackar för hjälpen!

2012-02-16 @ 18:46:17
URL: http://photoobymee.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack! Jättefin blogg! Följ gärna mig på bloglovin´ för fler fina bilder! <3 kram

2012-02-16 @ 21:05:08
URL: http://purpletilda.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0