hallooooon.

Jag känner mig fortfarande lite smådeppig. Dock inte lika nere som tidigare idag, alltså det brukar vanligtvis kännas bättre efter en stund och så blev det ju sån tur var även idag. Jag har lite ont i huvudet nu bara och det beror nog på att det varit ganska soligt innan och jag hatar direkt solljus för det ger mig alltid huvudvärk, fast det börjar släppa det med så jag ska väl inte klaga egentligen.

Gör ingenting speciellt, ser på tv bara. Måste samla mig lite inför imorgon, då kan jag inte vara hemma. Lika bra att vara beredd redan nu annars blir det bara så jobbigt.

Bortsätt från allt det dystra så vill jag tillägga två saker. Dels så tycker jag att Brämhults hallondricka är världens bästa dryck just nu, och för det andra så var jag tvungen att köpa en tv tablå tidning, eftersom jag såg en bild på After Shave på omslaget. Under bilden stod det "Galna gubbar" och det fick mig att skratta :') och sen när jag slog upp första sidan i tidningen fanns där en bild från Kontoret och fina Sulocki var med på den bilden. Dubbelglädje för min del hahahaha det gjorde min dag. Det krävs inte mycket alls för att en Aspergare ska bli glad.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0