Heeemskt...

Dagen började inte bra får jag ju ta och säga. Jag fick faktiskt panik på riktigt mina ben darrade och jag grät nästan av rädsla ._.
Kolla, jag vaknade rättså sent, det är ju söndag och jag var uppe länge igår så jag passade på att sova ut (Och det är bra för jag känner mig hyffsat utvilad nu)...Men som jag sa, jag fick panik.

När jag vaknade tyckte jag det lät som att det ringde på dörren men jag hade tv:n igång för jag tänkte att det kanske hördes därifrån, jag har aldrig hört hur ringklockan här låter så jag brydde mig inte att öppna dörren liksom och sen så har jag blivit tillsagd att inte öppna dörren för främlingar (Eftersom ingen hört av sig så tänkte jag att det inte var viktigt)
och gick in på badrummet med dörren lite halvt öppen
Det är nu jag blir rädd, för det låter som att någon försöker bryta sig in, seriöst. Jag blev så rädd så jag vågade knappt röra mig. Jag var (och är fortfarande) själv hemma.
Jag väntade ett telefonsamtal och skulle dessutom duscha, så jag stannade på badrummet och det bara fortsatte hela tiden, sen lät det som om någon vred om en nyckel jag tänkte liksom...Shit?! tänk om det är någon som tror att dom som bodde här innan bor kvar eller om det rent ut sagt är någon som försöker göra inbrott. Jag satt kvar på badrummet och låste om mig för jag blev sååååå rädd. Jag vet inte men jag tror seriöst människan/människorna var kvar i flera timmar. Fy satan vad rädd jag blev!!!! usch.

Det löste sig sen, men jag är fortfarande skräckslagen


Eh.. Ser ut som att jag lutar jättekonstigt här, men det gör jag inte. Tog kortet från en skum vinkel bara. Hur som helst. Dagens jag.

Snart blir det promenad för att lugna nerverna lite och efter det blir det Kontoret tv4.
För att Kim är helt bedårande och gör mig helt knäsvag

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0