Latmaskdag

Är själv hemma hela natten så jag antar att jag blir uppe rätt sent idag.... Äh struntsamma jag orkar ändå inte sticka till skolan i morgon, skippade denna dagen också eftersom jag har riktigt ont i huvudet igen :/
Tror det är för att jag sover så dåligt, det förstör ju tyvärr en hel del för mig ibland men jag kan inte rå för det, jag kan sova när jag väl sover men jag har såå mycket tankar som snurrar runt i huvudet på mig...

Annars är jag på rätt bra humör. Har varit ute och gått, städat mitt rum, duschat, målat naglarna i två gråa nyanser och sen så har jag ägnat resten av tiden av övrig skönhetsvård för det tycker jag behövs ibland. Jag tycker ju att jag är jätteful men man kan ju åtminstone försöka vårda sitt utseende... Så tycker i alla fall jag.

Nästa vecka är det lov och det tycker jag är skönt det är aldrig fel med lite ledighet, fast jag vet inte direkt vad som händer då det blir väl mest lite spontana saker. Eftersom jag är själv rätt mycket så får jag väl hitta på saker hemma å så, men det funkar det med. Ska ju snart på massa events, så då är det hur skönt som helst att ta det lungt och förbereda sig för lite längre resor och sånt.


Hahahaha...Eh jag tog en bild med webbcameran tidigt i morse. >Trött!!!<

Kommentarer
Postat av: Amanda-HobbyFotograf!

gillar din bakgrund på bloggen!

sv: man tackar så enormt mycket!

Du kan ha det mycket bättre! :D

Men en fråga.. Hur har du gjort så att bakgrunden stannar kvar när man scrollar? :)

2012-02-15 @ 16:22:00
URL: http://photoobymee.blogg.se/
Postat av: Lollo

sv; ja, håller med. Älskar när allt hår bara är borta från ansiktet, ahahha ;)

2012-02-15 @ 16:52:03
URL: http://thatlollo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0