söndag

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Har lite lagom tråkigt. Är trött och uttråkad som bara den. Väntar på att klockan ska bli 20.00 för då börjar Kontoret, äntligen. Hoppas det är roligt... Det tror jag. När världens bästa Kim är med så kan det ju knappast vara dåligt ändå. Har ju aldrig sett The Office heller så jag har ju inget att jämföra med.

Det har snöat en hel del här och i morse när jag vaknade så var det helt vitt här utanför. Rätt mysigt ändå, kan väl hoppas på snöstorm under natten och hela morgondagen för då kanske skolan blir inställd ;)
Men nä, jag ska inte tänka så dumt.

Utom detta har jag inte så mycket nytt att komma med. Det är en lugn söndag, inte så mycket mer än det.


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mot min smala lycka!

SV; Det låter kanon de! :) Ja att tappa några kilon blir man alltid glad av, om det är ner man ska :)

2012-02-12 @ 17:52:08
URL: http://motminsmalalyckaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0