Chowder! :D

Skolan börjar sent för min del idag. Börjar klockan 12.50 och slutar 15.00, så jag har god tid på att samla mig och alla mina känslor. Usch vad jobbigt det blir ibland. Jag är så tankespridd och jag går och grubblar över saker o ting hela tiden, det blir så rörigt. Det är egentligen inte det att jag är nedstämd eller så utan det är för att vara ärlig, mest mina tankar. Det är en självklarhet att alla tänker det gör man ju hela tiden, men jag samlar intryck och bildar funderingar kring allt jag upplever och det kan vara händelser från i princip när som helst i tiden, då blir det alltså väldigt blandat. Jag har rätt svårt att koncentrera mig i skolan ibland för jag blir lätt distraherad av omgivningen ifall det är mycket som är på gång runt om mig, vissa elever på skolan tänker ju inte direkt på att folk kanske behöver mycket tid för att fokusera... Åh jag blir alltid så grymt irriterad på dom personer som inte kan skärpa sig ibland. Dom bara flummar bort den tid som faktiskt är viktig.

Vad händer annars då? jo jag sitter här och dricker kaffe och ser på Chowder på Cartoon Network för jag behöver laddas upp med lite tokigheter på "morgonen". Ja, ni läste, kaffe. Jag kände att jag behövde en koffeinkick idag för annars orkar jag inte tänka. Bättre att vara lite för pigg än att inte palla med nånting. Det funkar ifall det är lite mjölk i.

Snart ska jag fixa håret och bege mig till skolan.



En bild bjuder jag på också
. Ehm, ja. mitt hår är väldigt tjockt och klumpigt innan jag borstat det, bilden blev jättedålig pga av blixten och sen gick jag lös på picnik.com...That's my excuse.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0