dagens uppdatering

Jag bloggar väldigt sent idag eftersom jag inte varit hemma och hade alltså ingen tillgång till någon dator så det fick helt enkelt vänta tills nu. Klockan är mycket, och jag ska snart sova. Ska kolla på tv och ta det lungt för att varva ner. Det var en rätt händelserik dag och därför är det skönt att ha en stillsam stund efter allt man fått ut av dagen.

Jag har lite ont vid ena sidan av mitt huvud bakom örat fast längre ner och det har jag alls ingen förklaring till och det är jättekonstigt för det känns så fort jag öppnar min mun. Säkert eftersom jag snackar för mycket ;)
skitsnackssyndromet heter det. Okej, jag hoppas alla fattar att det var ren ironi.
Höll på att få en hjärtattack av glädje tidigare ikväll då jag såg reklamen till Kontorettv4.
& Kanske det är därför jag fick ont. Jag känner mig väldigt konstig idag, spontan och lättsam fast ändå känns det tungt på något vis. Det låter knäppt men jag har en känsla av att någonting dåligt kommer att hända, hoppas bara det är en känsla och ingenting mer än det men det känns ju inte bra.

I skolan är det fullt upp eftersom nationella proven börjar nästa vecka, på tisdag och sen torsdag. Först ut är svenska och det tror inte jag blir några större problem faktiskt, hoppas jag!
antar att det handlar rätt mycket om fokus. Ska försöka att inte samla så mycket intryck de dagarna som jag behöver tänka 100% hela tiden. 

det blir säkert bra. :)


Jag gick lös på picnik innan. Tog bilden i skolan och då frågar man sig säkert, varför tar jag kort i skolan? jo, dels för att det var rast och då fördriver jag tiden med wordfeud, unicorn dash och fotografering. Eller allmäna filosofiska stunder. Plus att jag inte orkade gå ut. Tråkigt att gå själv ;<

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0