Färdigshoppad!

Sådärja, då var jag hemma igen. Jag älskar känslan av att komma hem igen efter några lyckade inköp. Hittade en ny matta, som dock var rättså liten och inte precis som jag hade tänkt mig men det duger tills vidare med den. Typ vit/beige i nyansen.

Sen så rånade jag Gina Tricot också, självklart. Det är ju obligatoriskt ;)
Fast nej, så illa var det ju inte och tur är väl det. Men jag hittade en del fina kläder. En vit hoodie tröja och grön & vit tröja blandannat, den var billig för den kostade inte mer än 99:-

& Dessa örhänge kostade bara 10 :- så jag kunde inte låta bli att köpa dom också. Jag älskar verkligen leopardmönster 


Sen så köpte jag lite småsaker på andra ställen såsom tuggummi och lypsyl till mina stackars läppar som blir torra i detta kalla gråa och aningen trista vädret.
Enligt Smhi så är det ju 2- ute, och jag fick för mig att jag bara skulle ha en stickad tröja på mig när vi skulle iväg innan och det ångrar jag nu för fyfan vad det var kallt, och sen när vi var klara på Nova Lund och skulle tillbaka till bilen så yrade mammakvinnan runt och hittade först inte bilen för då hade vi såklart gått åt fel håll ._. det var ju smart ju, det fick mig att skratta för det blev rätt komiskt.

Jag kan sammanfatta det som att vi lyckas med det mesta...

Sen så är det lite fler saker som hänt men det är mindre viktigt.

Nu så ska jag snart käka lite och ta det lungt resten av kvällen, det är ju fredag vafan :)


Jag ser jävligt läskig ut här men jag lovar att jag inte är det.....





Kommentarer
Postat av: emma

sv: Åhh tack sötis! <3

2012-01-28 @ 17:36:23
URL: http://emmadewi.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0