Fina Trixie

Min lilla sötvovve igårkväll när hon låg och sov. Fast jag är rätt säker på att hon kommer flytta ifrån mig snart, men det blir bara tills vidare. Kommer sakna henne jättemycket men vi har inte så många andra alternativ just nu pga av vissa anledningar. Det är tufft med dessa förändringar, allt går så fort. Har ju växelboende och allt det är inte rättvist mot henne att behöva bo på två ställe hon också, och jag kommer ha så mycket att göra snart så vi har helt enkelt inte tid för hon är en väldigt aktiv och krävande hund. Absolut ingen ras(läs blandras) för en nybörjare.


Kommentarer
Postat av: DEEH

Snygg design! btw, skulle du kunna gå in på min blogg och hjälpa mig med min beslutsångest?

2012-01-06 @ 13:29:10
URL: http://deeh.blogg.se/
Postat av: Angel ☆

Ramlade in på din blogg, tänkte bara önska dig en bra dag och trevlig helg! :)



Händer något roligt?

2012-01-06 @ 16:02:46
URL: http://dinn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0