goodbye hurts.

Såg en film tillsammans med Martin tidigare, för ett par timmar sedan. Det blev en skräckfilm som vanligt fast den vi såg var inget vidare läskig egentligen. Lite äcklig på ett par ställe men det var ju ingenting jämfört med Paranormal Activity som är den otäckaste skräckfilm jag sett, men det handlar nog om var hur och när man ser den. Sent på kvällen i ett mörkt rum på stor platt-tv, det är då dom läskiga effekterna upplevs som mest och när man inte är beredd blir man verkligen bra rädd vill jag lova, usch..!!!
Men ja som sagt vi såg nån film, tyvärr minns jag inte vad den hette fast den var ganska lik Motorsågsmassakern.

Förrutom det så är det en särskillt sak som jag känner för att skriva om. Jo, det är så att min älskade lilla Trixie ska omplaceras till en annan familj :( 
Det är ett jätte tufft beslut för jag älskar henne över allt annat. Hon är en underbar hund, med så mycket karaktär men det är för hennes eget bästa som vi väljer att göra så. Hon kommer i alla fall få det bra och det är det allra viktigaste. Hon trivs inte i lägenhet, och hon behöver leva ett aktivt liv. En bra sak med detta är att den nya familjen bor rätt så nära oss, så jag kan få hålla kontakt med dom litegrann och följa upp hur det går och kanske även hälsa på dom. Kramade henne lite extra innan, för att säga hejdå. 
 


Älskar dig så oerhört mycket knäppishund. Detta blir så jobbigt att genomgå, men så länge du har det bra så kan jag återgå till det vanliga tack så mycket för detta fina året som jag haft med dig som husdjur. <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Jo, det brukar bli mycket snö här! ;) Norrland är inte direkt känt för sina gröna ängar och varma plusgrader. Hehe.

2012-01-14 @ 16:17:37
URL: http://sessamyys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0