mitt nya rum

Jahapp, jag tar tillbaka det jag skrev innan om att det inte fanns något internet här men rätt som det var så hoppade det igång, poff bara, så det fungerar alldeles utmärkt nu :) då kan jag alltså berätta lite om mitt nya rum då, jag tog några bilder med min mobil innan som inte är av bästa kvalité men som man ändå klart och tydligt kan se vad som är vad på.

Här är ju inte alls färdigt än, men det viktigaste har kommit på plats och jag är rätt nöjd får jag ju säga, det finns ingenting att klaga över.



Visst, det är kläder på stolen och en del sladdar på golvet, och mattan är bara tillfällig tills dess att vi köpt en ny.
Plus, att högtalarna på sängbordet ska inte vara där egentligen, men jag har dom där för att dom inte kommit längre....

Det blir förmodligen så att väggarna blir turkosa istället för ljusgröna, men jag har ingen aning om när.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0