spontanshopping senare.

Jag insåg precis att jag har Twitter och det var lite överraskande för det hade jag helt glömt. Eller jag visste faktiskt inte ens att jag hade registrerat mig där ens men det hade jag, så jag loggade in och kollade runt lite, men jag fattar typ ingenting....Hur i helvete ska man göra för att hitta folk man känner så att man kan följa dom?
Vet att där finns sökruta men om man letar efter namn så hittar man inte, vafan hur ska det då kunna bli socialt är det tänkt? hittat en jag känner. Ingen mer. Heter GLAMMii (jävligt fult namn) och det är fritt fram att följa mig. Tror jag byter till något bättre sen, men saksamma.

Jag stör mig rätt mycket på facebooks nya "tidslinje" också och jag fattar inte mycket av den heller så i fortsättningen tänker jag bara använda mig av facebook på min mobil där jag har versionen som medföljde när jag köpte telefonen för där är inget tvång att uppdatera.

Sen så...öhhhh.. Blir lite spontanshopping idag plus att jag är på jakt efter lite heminredning till mitt rum och sånt, bläddrade i några tidningar och hittade en hel del snygga prylar som jag förmodligen köper.


Sen så har katten, (Som numera bor i Hörby) varit hos veterinären och blivit kastrerad & vaccinerad, så han är alldeles groggy nu och han ligger och sover i mitt knä stackaren.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0