fjärdejanuaritvåtusentolv.

Ojdå, klockan är tydligen redan 16.44 när jag skriver detta. Sjukt vad tiden går fort. Ibland känns det som att vissa dagar går jättefort och andra hur långsamt som helst. Idag är det en sån dag som tycks gå jättesnabbt förbi. Jag är jättetrött, och jag har inte gjort mycket alls idag. Ibland är det rätt skönt att ha lugna dagar utan stress och en massa att fundera på. Imorgon visas Viva La Greta på tv, förra årets teateruppsättning på Fredriksdalsteatern i Helsingborg, rekommenderar alla att se den för den är jätterolig :) på svt1 klockan 20.00.
Men hur som helst, jag är trött och gör ingenting. Som bara jag kan. Kunde inte sova inatt pga den jäkla stormen. Det blåser ju typ hela tiden, det borde vara snö istället. Men jag tror faktist inte det kommer nån snö nu, möjligtvis nästa vinter men det finns inga tecken alls på det och det har ju knappt varit minusgrader heller så.

Jag har lite ont i huvudet också. Sover jättedåligt på natten, och jag tror faktist att jag måste göra någonting åt det snart för jag blir trött jättelätt och det är helt värdelöst att inte kunna sova ordentligt. 

Tror inte jag har mycket mer att skriva om. Förresten det är jättejobbigt att lägga över bilder från min mobil för denna datorn har bara två USB uttag, och då måste jag ta bort w-lan stickan för att sätta i den sladd som jag behöver för att lägga över bilder från mobilen från. 
  <--- Gammal bild på en trött och sliten tjej. Usch sicket jobbigt liv jag har hehehee.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0