vissa saker är ovärdeliga.

Happ, bloggdags då. Jag mår som jag säkert sagt lite bättre nu efter att jag utan vidare anledning gått och blivit lite febrig osv. Skulle egentligen varit i skolan nu men så blev det inte. Går inte in på varför men imorgon blir det av i alla fall. Orkar egentligen inte men vad tusan, det är värt det.
Är själv med Trixie här just nu och jag kan ju säga det, att jag kommer inte kunna behålla henne :(
så med lite tur, för henne så får hon ett nytt hem rätt så snart fast det är jättetufft att göra så men det är ett måste. Usch och fy och blä, men det är ju utan tvekan viktigast att hon får det bra med det liv hon förtjänar. Dessutom så vet jag att jag har turen att kunna hälsa på henne nån gång ibland, för om jag förstått det rätt så blir det någon som bor rättså nära härifrån och det känns bra.

I övrigt vet jag som vanligt inte vad jag ska skriva. Är mitt i den normala vardagsprocessen nu igen efter jul, så det finns inte så mycket skoj att komma med en vanlig tisdag som den här.
Vi har supermycket sol här, så man kan ju nästan tro att våren är på gång redan, igår kväll snöade det men det är väldigt vad det kan kastas om så fort, ena dagen snö och andra dagen solsken. Det är rätt skönt, men kallt ändå. Det blir ju tyvärr inte sommar bara för att solen visar sig

Jag är hur trött som helst, jag sover jättedåligt. Det måste bli ändring på den biten, fort. Jag känner mig helt off, och det påverkar mitt liv för mycket

Älskar denna skitgrisen <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0