watch out, I'm different

Jaha, idag är det 2012's andra dag. 2 januari. Märker faktist inte av någon skillnad alls ifall jag skulle jämföra med känslan jag hade i förrgår. Men det känns ändå som att det är någonting som påbörjas om på nytt, fast det är klart det blir ju ett nytt år varje år och känslan är väl densamma men jag har någon slags rädsla inför det här med världens undergång eller vad det nu sägs vara...Jag vill inte tro på det men jag är lättlurad och tyvärr väldigt lättpåverkad av sånt struntprat. Jag föredrar att ha en neutral åsikt i en sån sak. Är det sant så är det sant, och isåfall lär man ju märka det men om det bara är påhittat så noterar man ju det likaväl. Får väl se hur det slutar helt enkelt. Man får ta varje dag som den kommer i vilket fall som helst. Så brukar jag tänka i alla fall.  

Men struntsamma det var faktist inte alls det jag tänkte blogga om.
Eller egentligen har jag inget särskillt att nämna, visst det händer saker å ting hela tiden men jag tror inte det är någonting specifikt som jag tänkt skriva ner.

Jag är trött som tusan för jag vaknade onödigt tidigt idag också, jag brukar i vanliga fall sova länge när jag är ledig och då brukar det vara kring 10 tiden, ungefär. Men istället så är jag uppe redan vid 5. Det känns inte igen..
Nu är i alla fall alla våra saker på plats i lägenheten och det börjar sakta men säkert likna ett hem. I början var det ju helt tomt. När ens egna möbler kommer på plats och man börjar kunna identifiera omgivningen kring huset och allt det då känner man sig mer trygg eller så, jag känner ju så i alla fall. Lite främmande är det ändå med alla nya möbler för det känns ju inte som mitt, och det är väl ett aspergerdrag som jag har. Men jag vänjer mig säkerligen med tiden så är det med det mesta. 

 
Eh, alltså jag tyckte bilden blev ful när jag roterade den. Så den fick bli sådär. Duger?

Så här vacker solnedgång hade vi för ett par timmar sen :D

Och ja, jag har blivit helt fast för American Dad. Det är ju ingen märkvärdig serie, samma skapare som från Family Guy som jag ogillar rätt mycket. Det är för bisarrt, men den är helt okej. Samma sak med Awkward. Och Plain Jane, alla nämnda går på MTV.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0