dumma blogg.se

Neej varför har jag inte bloggat?! Jo, därför att jag inte har kunnat logga in på blogg.se så det är faktiskt inte mitt fel den här gången, jag vill inte åsidosätta min blogg för jag tycker det är både roligt att skriva och på mitt sätt föra dagbok på detta vis, online. Lite konstigt ändå, förr så hade man ju dagböcker där man skrev sina hemligheter för att hålla dom privata och nu är det istället världens trend att skriva om sitt liv så att vem som helst kan läsa.
 
I varje fall så har vädret varit urtrist idag, eller det är ju verkligen inte kallt ute heller men solen vägrar skina. Det har varit "kväll" hela dagen, och hur kul är det? mjaa, kanske inte så roligt ändå? Hoppas på lite mer sol.
 
Jag mår bra och jag är glad och har inte så mycket deppdagar nu, det är skönt att slippa det men jag funderar mycket över saker och ting som jag skulle vilja prata med någon om, seriöst.
Nu är detta inga kastrofgrejer jag syftar på men det hade varit skönt att få lätta sitt hjärta.
 
Vad mer på gång då? Jo, det händer ju lite grejer varenda dag skulle jag nog vilja påstå, trots att det inte är mycket.
 
Jag har haft riktigt svårt för att sova ett tag nu och det är ju mindre roligt. Jag blir så jäkla spontan på kvällen!! Ja, jag skyller på det faktiskt.
 
Jag vill att någonting händer snart. Någonting spännande, något oväntat. I'm waiting..
Men jaa, nu ska jag hålla käft och återgå till världen.
 
Hejdåååååå. Förresten, jag ska göra nån förändring i min bloggdesign snart för jag är galet trött på den gamla.
HAHAHAHHA MEN VÄNTAA, VAAA? jag ser helt trött ut på denne bild, men det är sminkets fel, honestly. Och håret ser konstigt ut och allting är blä.
 
Varför finner jag fel i allting?
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0