Kan det bli imorgon nu?

Jag ser verkligen framemot morgondagen :D
Det blir teater och senare så ska jag förmodligen träffa en kille jag tycker bra om. SERIÖST!! det kommer bli jätteroligt om det blir av. Men jag säger absolut ingenting om honom här i bloggen, kanske senare men det beror ju på hur allting blir jag vill ju inte blanda in personer jag känner alldeles för mycket i bloggen, helst inte alls därför att bloggen ska handla om mig och sättet jag upplever allt, och där involveras inte mina vänner. Jag är inte dum i huvudet heller och näe jag vill helt enkelt inte blanda in andra. Men i alla fall, jag längtar till imorgon och jag tänker gå och lägga mig rätt tidigt, för att orka gå upp i bra tid, Gabbi kommer hit 11.50, tror jag det var, så det är ju bäst för mig att jag är vaken då, menar jag
 
Detta är säkert den fulaste bilden jag postat i min blogg this far. Euww..!
Jag skyller på att klockan var 8.30, då var jag inte riktigt "vaken"...
 
Men jag har ingen annan att skylla på än mig själv

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0