skitsnack som vanligt

Åhh jag vill på teater :(
måste...Mååååsteeee. Ja jag måste. Alltså jag vet inte när bara. Det är 2 månader kvar till 30 års-festen med Galenskaparna & After Shave och innan dess är inget annat aktuellt tror jag. Eller jo? Kanske. Måste ta reda på det för jag känner att jag håller på att sluta existera här.
 
 
Annars finns det verkligen ingenting intressant att tillägga eller jo faktiskt så gör det. En häftig grej för en gångs skull men bara för det tänker jag behålla det för mig själv ;D
Längtar till nästa månad också för då lär det hända en hel del skojigheter.
 
Jag dissar verkligen min blogg känner jag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0