Sonja! :)

Ja jag blev så jäkla sur igår alltså, jag har inte kunnat återställa min e-mail :/ Jag blir grymt besviken vem det än är som hackat, riktigt dålig stil alltså...
 
Hur som helst, jag kom på att jag inte sagt någonting om "Black Rain" eller numera Sonja, vår nyinflyttade underbart fina söta Maine coon tjej. Helt bedårande är hon, hennes päls är så fiiiin! :D och hon är väldigt social. Dock är hon ganska tovig och behöver borstas, men vi har glömt köpa en borste. Typiskt..! Det ska göras snart för detta är en ras som behöver pälsvård. Hon har riktigt fin stamtavla också, jag satt och kollade den igår. Hennes mamma heter Adelaide och hon bor på det där katteriet där vi hämtade Sonja, kan tillägga att vår "lille" katt är född 2010, så hon fyller 2 i år. En Maine Coon är fullvuxen vid 4-5 års ålder så dom blir ju riktigt stora, jag skulle gissa på att Sonja väger ca 5 kilo nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FANASY DINING- En blogg om temarestauranger och resorF

Jag har också en katt!! Gissa vad den heter? Kitty såklart , vad annars!!

2012-07-05 @ 20:16:57
URL: http://www.fanasydining.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0