bäst! :D

Alltså jag sitter här och ler för mig själv. Min kompis är så jäkla underbar! Dels är han är en fantastisk person med ett hjärta av guld, omtänksam och väldigt humoristiskt, och han är defenitivt one of a kind och jag är enormt tacksam över att ha lärt känna honom, det var ju ett bra tag sen och trots flera svåra stunder har vi fortfarande kontakt, och det är jag riktigt glad över och jag önskar jag kunde förklara för honom hur tacksam jag är. Tyvärr har han ju så himla många andra som är viktigare än vad jag är :/

Jag glädjer mig åt vad jag har i alla fall. Bara denna statusuppdatering han gjort på facebook alldeles precis säger i princip allt om honom. Han hittade en burk med fisk i en affär som han skakade på för att se om dom levde. Jahaaa? HAHAHA! Så jäkla klockrent.



Kommentarer
Postat av: -Estelle-

Sv: Hihi tack! :)

2012-06-07 @ 17:47:19
URL: http://estelleton.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0