dagen :)

Nu är jag tillbaks från Malmö, eller egentligen har jag varit hemma i några timmar redan men jag är ganska trött så jag har inte direkt orkat blogga än, men nu gör jag det i alla fall. Bättre sent än aldrig ju?
 
Käkade lite på en resturang som hette Green Mango, det var nån slags Thailänsk resturang, om jag nu minns rätt. jag valde tofu med diverse grönsaker i nån sås som tyvärr var lite för stark i mitt tycke så det var inte bästa matvalet, jag var helt säker på att jag hade valt något som inte var så starkt för det stod ingenting om chili eller så, men det var ju rätt gott ändå. :) En sak som jag länge undrat är varför portionerna på resturanger är så jäkla gigantiska, man orkar ju aldrig äta upp allt?! :o
 
Och sen käkade jag lite Ben & Jerry glass från glassbaren i Folkets park. Valde Cherry Garcia & Baked Alaska, mina favoriter.
 
 
 
 
HAHHAHAHA men nu låter det seriöst som att jag bara gått runt och käkat en massa D;
det hände ju annat också men som jag skrev så är jag trött, och jag orkar inte göra värsta långa resumén här.
 
 

Glass. Fast nu ser nu att det inte ser så värst fint ut, men gott var det i alla fall, tur jag gick långt & länge i alla fall för det är ju inte lite kalorier vi snackar om nu alltså..
 
Min mat. Alldeles för stor portion!
(Fick ris till på en annan mindre tallrik)
 
 
& Här kommer en helt random bild på lite skuggor och skor som avslutning på inlägget hehehee :D
 
Och jusste! Jag har bytat piercing!! Jag är jättenöjd, jag har en liten "pärla" i näsan nu istället för en ring, det är mycket finare, men den är så liten att den knappt syns när jag tar kort på det men jag ska visa sen i alla fall.
 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0