idag var det slut med grundskolan

Ja jag vet att jag är helt värdelös på att blogga men jag orkar verkligen inte. Jag har ingenting att skriva, nej seriöst jag har verkligen inte det. Total brist på insperation råder för tillfället. VAD GÖR MAN ÅT DET?!?!? Alltså, en sak. Jo, jag har hittat en farligt söt hundvalp på blocket.se som jag har råd att köpa just nu, men jag väntar på mejlsvar från människan som äger hunden just nu, men det dröjer som bara den så jag vet ingenting just nu. Stör mig enormt på det. VILL HA. Saknar att ha hund så jäkla mycket, och nu när jag har sommarlov så har jag ju gott om tid att uppfostra en liten vovvsing. Annars får jag väl helt enkelt fortsätta med att se mig om efter den ultimata hunden, som jag såå gärna vill ha. Älskar hundar galet mycket helt plöstligt, när jag var liten var jag mer för katter men nu så är det hund som står högst på önskelistan, saknar fortfarande min älskade Trixie galet mycket men jag vet att hon har det bra så jag tänker inte så värst mycket på henne ändå.

Annars så måste jag ju säga att det är riktigt skönt med sommarlov nu fast än att vädret är riktigt trist, regn regn regn. Brukar ju vara det såhär års, alltså juni månad så det lär väl bli bättre om nån vecka eller så? hoppas det! lite sommar får det ju vara ändå, :)

Jag ska försöka bättra mig med att blogga, jag lovar! Det är ju mest det som jag nämnde innan, brist på insperation och tid. Man vill ju inte sitta framför datorn och nörda hela sommaren, det hoppas jag inte folk gör. Det är inte nödvänligt att blogga varenda dag, det är det ju inte. Såvidare man inte är besatt, och vill ha varenda dag nedskriven. Det är ju en annan femma, kan man väl säga kanske....

Jag vet inte så noga, och jag känner att jag bör uppdatera ändå, för jag vill ju inte överge min blogg. Den har faktiskt blivit viktig för mig eftersom jag skriver ner allt som är viktigt för mig, händelser som blir till minnen. Det kommer jag bära med mig länge, så är det ju. Det är såå mycket som hänt under dessa åren och nu är jag 16 och gymnasiet väntar. Känns konstigt!

Återkommer med nytt så fort jag kan!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0