1 fisk är fler än 0 hjärnceller

Då var skoldagen avklarat. Är trött och jobbig. Jag slog huvudet i en jävla galje i hallen innan, det kändes riktigt smidigt faktiskt. Jag är på rätt bra humör idag, det är skönt faktiskt, känner mig lättsam och sånt. Bra känsla för en gångs skull!

Huvudet känns lite bättre. Då menar inte jag att jag skadat mig på nåt vis, utan då syftar jag mer på min återkommande huvudvärk. :D

Fick rätt mycket gjort i skolan och det känns väldigt bra, jag har faktiskt en liten känsla av att jag fixar det. Hoppas det blir så... Annars blir det jävligt mycket att göra ett tag längre fram.

Snart blir det lite mat, och eventuellt en promenad, om jag orkar det alltså. Annars blir det väl tv och sånt skit som vanligt. Ska plugga på lite saker sen också, som är viktigt. Det får jag bara inte glömma.


HAHA SNYGG!

Kommentarer
Postat av: Jennifer (Jejje)

Svar; Jag saknar det också, otroligt mycket :(

2012-03-07 @ 22:05:33
URL: http://vergissmich.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0