22 mars 2012

Hepphepp. Jag har precis ätit lite mat, fick spontanbesök här för en liten stund sen av en människa. Pallar inte säga vem, jag vill inte blanda in mitt privatliv för mycket i bloggen.  Nu uppdaterar jag min blogg, fast det kanske märks.

Jag gjorde muntligt nationellt prov i svenska idag, med en vän, och vi båda fick VG och det kändes faktiskt rätt så bra, för då vet man att det var värt det. Det var faktiskt väldigt enkelt, jag trodde det skulle ta mer tid men jag skulle gissa på att vi blev färdiga på tio minuter.


Nu sitter jag bänkad vid tvn, mest för att jag inte orkar annat :)
imorgon är jag ledig, alltså är det helg för min del nu.

Skulle egentligen gått ut på en promenad men nu håller det på att bli mörkt så jag struntar i det. Gör det i morgon istället.



Trötta jag i morse.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0