det har snöat igen!!?!?!



Neeej, usch varför lägger jag upp denna bilden egentligen? Jag har extremt konstiga kurvor .__.


Ajja hur som helst, idag är det torsdag fast det vet väl dom flesta kan jag väl tänka mig. Jag fick en chock i morse när jag gick ut i köket. DET HAR SNÖAT!?? Inte i köket alltså... ;)
Men det var ju vår igår? Solen sken och man kunde gå ut utan att ens behöva ha den varma jobbiga jackan, och nu är marken täckt av snö där jag bor. Känns mindre bra, meterologerna på tv4 gillar att luras.
Fast det är ju inte deras fel men jag hoppas detta töar på studs så man slipper uppleva ytterligare en vinter det här året.... Det blir ju förmodligen ännu mer vinter efter sommaren om det ens blir sommar... Det lär vi ju märka :D
Jag gillar snö, men inte när det är meningen att det ska vara vår.

Imorgon är jag ledig och det gillar jag. Såklart... Vem gillar inte att ha lediga fredagar? 
Jag taggar för fullt inför lördag också, gud vad skojigt det ska bli. Jag hoppas ingen missat vad som händer? :D
After Shave & Anders Eriksson i Gislaved, Småland, och det blir en ganska jobbig biltur på ca 2 timmar, men å andra sidan är jag ju van så jag lider inte av det. 

Jag är ensam hemma i ett par timmar till och jag tänkte ta en promenad....Meeen jag orkar inte pga av snön! 
Det är så blött och kallt ute och jag har inte lust att frysa ihjäl.

 ...Jag vill ha en Skyr yoghurt.


Kommentarer
Postat av: sara

kika gärna in i min blogg, och släng iväg en kommentar, kram! :)

2012-03-10 @ 00:45:49
URL: http://sarakarlsson,myshowroom.se
Postat av: Lilly

sv; haha, tack! :)

2012-03-11 @ 00:04:18
URL: http://lillysplace.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0