Georg fyller år :3

Har haft middagsgäster här idag. Därför blir det ganska sent bloggande idag :)
Grannen som bor under oss bombade musik i morse, IGEN! det var väl bara någon vecka sen sist, seriöst det skakar i väggarna och golvet när han smäller igång sin urusla musik, som vi inte vill lyssna på... Klockan var typ halv 10? seriöst, hur tänker man då? i lägenhet hörs det igenom och det är riktigt respektlöst att inte kunna hålla volymen lägre än så, jag hoppas någon säger ifrån för det passar sig faktiskt inte att göra så -.- Tycker jag...

Jag mår bra i övrigt och har lite saker på gång.

& Idag fyller Georg (Tokio Hotels bassist) år så jag tänker lite extra på honom idag.



Lägger in en ful bild på mig också... Asså, jag har inte redigerat, bilden blev så när blixten och ljuset reflekterades....


Kommentarer
Postat av: term papers

I think you were absolutely pleased with such kind of party for you!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0