mhmmm.

Nu är verkligen våren på gång, det känns i luften på något vis. Jag skippade jackan idag eftersom det inte direkt varit kallt heller :D

Har handlat mat och sånt tråkigt idag, inte mycket mer än så, kollar på GladPack nu, som är en tv-serie med Galenskaparna & After Shave för dom som inte vet. Annars har inte så mycket hänt, och lär inte göra det heller. Imorgon ska biljetterna till After Shave i Karlstad hämtas ut. Har jag sagt nåt om det egentligen? näe? isåfall gör jag det nu. Jag ska se dom IGEN på min födelsedag, 23 maj. Ska åka tåg dit, dagen innan föreställningen och bo på hotell över 2 nätter. Skitnajs :) Kanske inte att åka till ett så random ställe men det ska bli jätteroligt. Dock lär tågresan bli superjobbig eftersom det kommer ta ca 5 timmar! usch -.-


---> Galen flicka :3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0