11 maj, fredag!

Idag är en bra dag för jag är ledig och det är fredag :) alltså är det dags för helg. Helg är bra. Det vet väl dom flesta men jag känner mig tvungen att påpeka det.

Jag har köpt tuggummi. Det är också bra.


Så fin bild, erkänn! (Inte)

Dessutom ska en av mina kompisar flytta till Göteborg. Dåligt, tänker ni. Eftersom jag bor i Skåne.
Men NEJ! detta är faktiskt väldigt bra eftersom han bott ännu längre bort innan detta. Jag är skitglad, och det kommer alltså innebära att jag kommer kunna träffa honom oftare än jag gör nu.

Ikväll blir det tv och sånt. Lungt och trevligt med andra ord.
Har syndat och köpt lite glass också men jag tränar bort dom dumma kalorierna imorgon ^^

OCH jag har lärt känna en kille som gillar mig. Det är lite....Konstigt. Han är helt okej och sånt men det är några grejer som för mig är stora nackdelar. Jag går inte in på detaljer här men vafan. Det är som det är

Jag gillar bara en enda person ._.

Kommentarer
Postat av: Malin P Larsson

Hej, fin blogg. Lust att göra ett bloglovin byte? :)

2012-05-11 @ 16:34:48
URL: http://cayennes.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0