gårdagen! :)

Nu är jag hemma igen efter gårdagens tokigheter :) jag är jättenöjd, måste jag ju säga. Föreställningen var jätterolig, första akten var skitbra! jag fick höra nästan alla mina älsklingslåtar så jag har ingenting att klaga på. Bland annat Visst Faller Regn, jag älskar den!! Texten är underbar och väldigt sann, inte sådär tramsigt lättsam utan väldigt bra. Sök det på youtube, alla kanske inte tycker som jag men texten är som jag sa väldigt fin.
Jan Rippe sjöng det där som Peter skulle sjungit, och det gjorde han bra.

Andra nummer var bland annat Lady Shave (Jag vill bli din flickvän), Farbror Frej (skitroligt när han tog en flaska med vatten utan kork på och slängde runt med. Han sa att vi skulle låtsas det var en flaska med öl och sen så...Eh jag minns inte exakt hur den var med det var nått med After Shave. Sånt där rakmedel(??) och inte Per, Jan & Knut i detta fallet men det var askul för när Anders sa "After Shave" så satt dom vid bordet på scenen och typ: JAAA!! ) HAHAHAHAHA 8D

Sen var det Pappa Flytta inte in till Tjörn, Spanar'n, Egentligen, Frisörens sång(!!!!!!) som jag velat höra i hela mitt liv typ. Sen så var det även Varför finns det inga tyska komiker, Countrykillen, L. Paaso, Melodipajning... Och sen var det ingenting mer i första akten typ, förutom det dom alltid avslutar första akten med på denne turné, (på ett planerat sätt alltså, och inte med deras "gubbröra-hjul" som dom slumpar nummer med.

Andra akten var också skitbra! Och creds till Per Fritzell som var skadad, stackarn men som genomförde hela alltet som ett riktigt proffs, trots det. (Träffade dom ju efteråt och då berättade han det) tyckte så synd om honom.

HAHAHAHAHAHAHA NEJ JAG DÖÖÖR TROR JAG XD så ful. Handen i fickan och allt. Ser så nördig ut.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0