gårdagen.

Jag hade verkligen inte tid över att blogga igår. Jag ursäktar för det! :)
Vissa dagar orkar jag inte med datorn, jag klarar mig bra utan. Jag är rätt trött på att sitta här och nörda, det blir mest att jag kollar facebook ett par gånger om dagen och kanske twittrar lite, och sen uppdaterar jag bloggen och när jag är färdig med det så gör jag andra grejer.



I vilket fall som helst så träffade jag tokGabbi igår och det var ganska trevligt.
Snackade en del och tittade lite på film, bland annat Simpsons filmen för hon hade inte sett den.








Senare samma dag träffade jag en annan person också.
Vi hade ett storslaget Kinderäggskalas! de ni. Det var skitroligt, drickyoghurt och kinderägg var en mycket speciell kombination vet jag efter detta. Vi åkte till Lund senare och åt sushi på Rå Epok, och när vi var ute på parkeringen sa han något i stil med "Hallå du där borta, vill du ha ett kinderägg!?" till någon som varken han eller jag kände som gick förbi en bit bort. Jag skrattade så jag trodde jag skulle sluta existera, eller nåt sånt.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0