godmorgon önskar en trött zombie...?

Jahapp. Jag känner mig aggresiv och jobbig idag. Jag vet inte varför men jag är på värsta dåliga humöret, jag orkar egentligen ingenting men det är snart dags för skola. Det är också lektion #2 i hemkunskap med Emphilliz. Vi ska laga grönsakssoppa med pankakor och kanelbullar?!?! alltså den kombin låter grotesk i mitt tycke jag menar varför allt detta på en och samma gång? såklart inte riktigt på samma gång men ändå. Och för det andra så gillar varken hon eller jag kokta grönsaker så det blir nog inte så lyckat tyvärr. Synd att man inte får lite mer fria tyglar att bestämma själv vad man vill laga hela tiden!

Veckan efter denna är det dags för det, då ska vi laga pastasallad med kladdkaka efter det. Vi hade verkligen idébrist när vi skulle fundera ut något bra så det får bli det. Vad gör man inte för betygen liksom?

Nu är jag i alla fall lat och tråkig och ska börja göra mig i ordning. Nu sitter jag här ofixad och trött.

Jag ser ut som en zombie på morgonen .__.

Aiiight!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0