Gratisbio.se

& Jag har lite tid över så jag känner att jag måste berätta om en riktigt bra webbsida som jag varit medlem rätt länge på nu, det är gratisbio.se som är just vad det låter som. Gratis bio!

Man registrerar sig, samlar på sig poäng och sen är det bara att klicka hem en biobiljett. Man kan även samla poäng på presentkort från flertalet butiker ifall man inte känner för en simpel biobiljett, exempelvis H&M, Guldfynd och ICA det är ju hur bra som helst, tycker i alla fall jag. Det tar ganska lång tid att samla på sig poäng, men det beror ju förstås på hur aktiv man är där och vilka kampanjer man deltar i. Jag brukar oftast besöka hemsidor och få poäng genom det, samt att lägga till vänner och skriva i deras gästböcker. Svårare än så är det inte :)
Jag har 17067 poäng just nu och jag har tänkt samla vidare ett tag. Ju mer poäng, desto bättre.





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0