hej...heej..heeej?

Ehm...Ehm... Hej? :) Jag vet inte vad jag ska blogga om, jag har noll saker på g just nu, utom saker med skolan och sånt men hur skoj är det på en skala? Och nu är jag 16 år. Känns ju som att jag är värsta åldringen nu också, skämtade med min gudmor på facebook häromdagen att jag funderar på att gå i pension efter sommarlovet. Fast det hade nog inte varit så bra, och om varenda en i min ålder hade resonerat som jag gör skulle det inte bli mycket till framtid.

Jag är ju grymt trött på skolan och är imponerad av mig själv att jag seriöst lyckats ta mig enda hit utan att ge upp, jag trodde faktiskt ett tag att jag inte skulle orka med att vara i skolan överhuvudtaget, men jag har klarat mig. Nu måste jag ju plugga upp mina betyg men det kommer inte ta lång tid, för det har faktiskt gått väldigt bra nu, och jag är nästan nöjd.

Mitt stora problem, är enligt mig själv den obotliga kärleken till Mr....Ni vet vem. Jag gillar fortfarande honom galet mycket, men jag försöker nog, mot min vilja att komma över honom så gott det går, och nu mitt i allt detta har jag ju en crush på en annan snubbe med men detta är tusen gånger värre, måste jag ju säga. Väldigt much problems. Actually.. Varför började jag skriva på engeska där, förresten? hmm... Får tänka lite på det i några sekunder.
SÅ! nu har jag tänkt färdigt. Kom inte fram till något men saksamma.

Livet får väl gå vidare på något vis. Jag vet att det inte kommer funka, jag kommer gå runt här och sväva på rosa moln ett bra tag till




Miffobarnet today!

Kommentarer
Postat av: Maja

-Det är en dvärgvädur. :)

2012-05-25 @ 15:27:48
URL: http://majairene.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0