En sån där flummig, rolig och helt okej dag.

Det var faktist en helt okej dag idag får jag säga :)
först så gick jag upp i morse (ganska logiskt)
& sen fixade jag mig och så, blabla. Sen skola, gjorde nästan ingenting där
Tyska, Svenska, Matte & typ ingenting annat vettigt än det, och jag & Antonia hade faktist skitkul x))
Hon tog min mobil, och skickade en massa sms till Gabbi som inte fattade nånting av vad Antonia sa faktist, och jag satt typ och garvade åt det hela tiden.

Sen efter skolan, så typ åkte jag till Löberöd igen & köpte lite godis & dricka, för jag är ändå ledig i morgon så då är det tekniskt sätt redan fredag & fredag är lika med helg :D

& Då gick jag ner till Dellan, och träffade Gabbi
vi var ute där en stund och satt i busskuren & snackade och sen gick vi bort till gungorna & dampade en massa, sen gick vi till mig.
Sjukt roligt, vi kollade på youtube klipp som var grymt kul. Jag ska länka till klippen snart, i ett nytt inlägg.
Men sen så fotade vi en massa med webbkameran & filmade också. Kanske laddar upp lite extramaterial här sen? ;)
Hahahahaha men hursomhelst, och sen så tog Gabbi mina TH dvd filmer & Arthur och minimojjerna och blev helt hyper. Hon ville ha dem.. :'3


Kommentarer
Postat av: GABBIII:333

GE MIG DOOOM!! annars tar ja dom...MOHAHA8DD jaapp ja e jättesnällCC:

2010-10-05 @ 17:30:50



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0