Mm, klockan är ett på natten men snälla någon..?

hahaaaaaaaa

Nej snälla fråga inte om bilden.
Överredigerad, oäkta, plastig, ful, fail. I know :)
Mm jag vet jag ska börja redigera mina bilder mindre från och med nu och visa vem fan jag är istället, jag vill liksom inte sitta och photoshoppa varenda bild, jag vill våga stå för den jag är utan PS eller picnik eller nåt annat skit O__O
Och ja hur somhelst nu, humöret är lite sådär får jag ju ta och erkänna.
Det är jävligt mycket som jag tänker på. Ärligt, jag hade behövt prata med någon men just nu finns det ingen här som jag kan prata med och då menar jag IRL för det är så fucking mycket som är komplicerat, jag kan skriva ner litegrann här.

* Jag är skillsmässobarn x2.
* Jag är ett otrogehetsobjekt, eller tvärtom. Vafan ska jag göra, detta är sjukt. Snälla, Jag måste prata med någon om det typ nu eller någon gång.
Och sista saken nu eller i alla fall något jävligt viktigt, skolan.  Det känns som att det kommer gå åt helvete, nu går jag i åttan. Det är allvar men jag fattar inte det. Hur ska min framtid se ut? det blir nog som mitt ex har sagt, att jag är bara en jävla nolla som kommer sluta som.. näe skitsamma, jag orkar inte prata om det. Jag har så jävla mycket att ta ansvar för också, tekniskt sätt så måste jag reda ut allting ensam också, min pojkvän duger inte för han vill leva vidare som att ingenting har hänt men han vet om hur mitt förflutna har varit. Jag är som en desperat 30 åring nu förfan, jag är 14 och jag vill leva men jag är fast. Fast i ett jävla helvete.
Jag vet inte vad jag gav mig in i från början alltså, då pratar jag om saker som började 2007. Allt började då, all jävla skit som aldrig kommer att försvinna...

Fråga istället om någon undrar, bara gör det. Det måste ju finnas någon som jag kan prata med om detta..? :(



Kommentarer
Postat av: isabella

emma, söta rara emma, jag finns här, det e bara att ringa mig. D: <333

2010-09-04 @ 17:31:16
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0