nej fast jo eller nej eller kanske

Lilla jag är väldigt osocial på bloggen och rent allmänt jag tycker att jag är dum.
Men ja, jag orkar inte sitta vid datorn hela tiden just nu & just nu för det exakta tillfället så stör jag mig på Spotify reklamen. Det har vart samma reklam två gånger efter varandra, och det handlade om Katy Perry's nya cd och det är ju minst tvåtusen gånger värre än om det hade varit någonting annat jag är jävligt allergisk mot den jävla hjärndöda subban o__o
Japp så är det, och sen utom det så är här hyffsat dött. I morgon blir det dock shopping :3
och sen om några dagar så får jag 3500 :- för att vara exakt, haha ;)
Det är skönt att ha rika vänner som betalar x))

Jag bloggar lite mera i morgon ingen för jag har inte mer tid över nu tyvärr

och jag har ett litet klagomål till alla som kollar min blogg. KOMENTERA MERA, det är allt jag begär vafan och så fort det händer lite mera här så bloggar jag mera efterhand det lovar jag ^-^

TSCHÜSS.


.
-.Skabb cambild.-


Kommentarer
Postat av: Isabella

JAG KOMMENTERAR O DET RÅKAR INTE VARA SÅ ATT DU KAN DELA MED DIG LITE AV DEINUS PENGAR?? <3333

2010-09-23 @ 20:25:01
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0