Mellandagsrea...

Åh det är mellandags rea nu äntligen. Och jag vill alltså ut och shoppa nu på en gång

Sicken tur att jag fick en del pengar i julklapp alltså, för jag vill inte utnyttja nån annan på pengar såhär direkt efter jul. Det gör man bara inte, rätt ska vara rätt. Pengar går åt alldeles för fort i vilket fall som helst.

Jag vill ha en surfplatta, och sen så har Gina Tricot 50% rea på i princip allt dom säljer.....
Har ingen aning om var jag ska börja eller var jag ska köpa allt.

Jag har rätt patetiska problem. Jag kanske ska fokusera mer på vad jag behöver än det jag i själva verket vill ha.

Behöver minneskort till den digitala fotoramen, och sen så behöver jag faktist liiiiite kläder. Och några sena julklappar som jag inte hunnit köpa. Gåvor kan man ge när som helst så det spelar ingen roll

Och sen "behöver" jag en HD-webbkamera.


Jag tänkte visa vad jag ville ha från Siba med, men deras sida verkar överbelastad...Är det mellandagsrea så är det :P



Kommentarer
Postat av: Anna

SV: ja delfiner är såå söta och fin blogg

2011-12-26 @ 16:08:17
URL: http://annaasss.blogg.se/
Postat av: Erica

Sv: Du borde verkligen testa det, håret blir bara så himla perfekt av det. :)

Fin blogg förresten! :D

2011-12-26 @ 16:22:48
URL: http://eziie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0