20 april 2012

Jag har bloggat jättedåligt nu ett tag och jag ursäktar för det jag har helt enkelt inte haft lust att skriva och dessutom är jag inte så motiverad till att blogga nu. Som ni säkert ser har jag bytt header (I alla fall ni som läst min blogg sen tidigare). Jag tänkte göra en liten "renovering" så att säga men jag har ingen aning om hur det ska se ut här när jag är färdig. Jag är trött på designen, inte för att jag läser min egen blogg och ser designen så ofta men ändå, men jag ska fundera ut hur jag ska göra. Det gråa är ganska trist i alla fall.

Det är fredag & det är ju skönt, men alltså....Vad fan ska jag skriva om?! O.o

Ehhh....Blablabla.


Aaa Katten är söt i alla fall :3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0