22 april 2012

Det är söndag. Vädret är urtrist och jag har supertråkigt. Humöret är inte det bästa heller kan jag ju tillägga.
Jag skyller på vädret, faktiskt. Våren är som bortblåst, det bara regnar och regnar. Jag tänkte att jag skulle gå ner till Netto om en stund för att köpa någonting att äta, för jag fick lite pengar häromdagen men jag kommer bli blöt om jag går ut. Jag duschade precis så jag känner liksom inte för det igen..


Imorgon är det säsongsavslutning av Karatefylla, musikalavsnittet! o: säkert jättekonstigt precis som alla andra avsnitt, men jag tänker absolut kolla. En sak som jag stör mig på är att när man ska kolla på tv6play kommer det upp en svart ruta där man måste trycka "ja" på att man är över 18. Vilken dum åldersgräns?! 15 är lagom isåfall. (Säger jag eftersom jag snart är 16) Jag skämtade precis med Gabbi om det, att jag har en månad och en dag kvar att leva mitt liv som 15 åring och gå in i en ny fas. Aa, det är hennes födelsedag idag så jag skickade ett fint grattis på "fiskdagen" sms. :3


Just nu sitter jag här med katten förresten. MEEEEN.... Känner att jag måste göra nånting snart innan jag går under av tristess.

Ser lagom livsfarlig ut nu . :'D




Kommentarer
Postat av: Anonym

sööt

2012-04-22 @ 12:51:57
Postat av: Annelie

Du verkar vara en jättemysig o trevlig prick i denna lilla värld. :) det behövs. :) Men om man får ge ett tips så skulle det vara att färgen på din text är lite ljus. Enklare att läsa om det har en mörkare ton. :) Men det gör du ju som du vill. Bara ett enkelt litet tips.

o om det är till en tröst så är det kasst väder här med... (Helsingborg). Skulle ut o rasta cykeln förut, men det fick vänta. Blöt cykel luktar ju illa, så väntar lite ;D

kram på dig. ^^

2012-04-22 @ 14:53:03
URL: http://eilenna.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh, va fint detta blev :D

fin bloggilogg. ^^

kramas. ^^

2012-04-23 @ 09:44:58
URL: http://eilenna.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0