30 april

Nu är jag hemma igen efter lite skojigheter i huvudstaden. Aiiight :3
nej men det var ju trevligt att komma hemifrån och samla lite ny energi. Det behövs ibland!

Kim har fått en påse med premium-choklad av mig. Och ett brev :') det är lite trevligt det också, va?
I hope so. Mannen är så jävla fin, rolig, charmig och härlig så man bara smälter som smör i solsken. Grymt kul också att mamma tycker han är enormt begåvad också. Det är ju fan sant.



Såhär såg jag ut för ett par dagar sedan ful och jävlig, och ja det är tragiskt men sant att mitt hår är orange. Jag blekte håret fem gånger men räckte det....NEEEJ!? såklart inte. Jag ska låta det vara som det är ett tag för det är otroligt slitsamt att bleka sönder det vafan. Tur att det inte är jättefult ändå!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh man tackar! hur hitta du min blogg? :D

2012-04-30 @ 15:34:22
URL: http://ellenesvensson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0