Finast.

Jag älskar dig, Kim Sulocki.










Det är du som är ljuset, det är du som är mitt hopp.
Jag har gått igenom så mycket på så kort tid och varit med om saker som sårat mig, jag har begått misstag som jag alltid kommer att få bära med mig inombords.
Tack för att du finns Kim. Du är för mig, det finaste som finns.
Ditt varma leende och dina vackra blå ögon är för mig styrka.
Din vackra röst får mig att komma ur de värsta depressioner.

Trots alla väder och odds är du mitt solsken.
Du är min källa till glädje och någon annan som du, finns inte.
Jag är hur knäpp som helst men jag menar varenda ord.

Jag känner mig trygg i din närhet och jag skulle göra vad som helst för dig.
Vad du än skulle be om.
Du är en förebild, du är den finaste människa jag vet. Alla som känner mig vet hur mycket du betyder för mig och jag önskar att även du förstår det.

Jag begär ingenting. Jag bara tycker såhär.

Min dumhet går inte att förlåta. Så är det, men DU är speciell för mig.
Det är INTE några roller du spelat som charmat mig. Det är DU.

För du är världens bästa Kim.





Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, popcorn är supergott. men störigt när det fastnar skal o andra utomjordiska saker i tänderna o mellan dem.... :)

2012-04-21 @ 20:34:53
URL: http://eilenna.blogg.se/
Postat av: Olivia - naglar, vardag och foto ♥

sv; Åhh tack så mycket :D Jag orkade typ aldrig heller måla naglarna i början, alltså mönster, men nu är jag beroende och måste måla nytt minst en gång i veckan haha ;) Och det skulle vara kul att se något du målar :)



Ha det bra du med! :) Tacktack, din blogg är jättefin :D Kram

2012-04-21 @ 21:09:59
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Sam ~ *

Sv; Men åh tack! :3 Nej det tycker jag inte, heh.

2012-04-21 @ 22:15:07
URL: http://samspooky.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0