hemma.

Jag var trött i morse att jag var tvungen att dricka en kopp kaffe och det är inte ofta jag gör det kan jag ju ta och säga. Var vaken alldeles för sent igår och jag tror inte jag sov förrens klockan var 00.30, men Karatefylla var riktigt bra i alla fall och då är det värt att vara uppe sent För visso är det bara en halvtimme långt men sen så blev jag värsta hyper så jag stannade uppe för länge fast än jag borde sovit för att jag skulle upp tidigt nu idag :P

Nu är jag i alla fall hemma efter skolan och tänkte att jag skulle städa i ordning på mitt rum och lite sånt.
Här är ju lite stökigt..



Tog en snabb bild i morse också. Den blev inte så värst snygg, men vafan gör man åt det? :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Fin blogg!

Har du kanske lust med ett bloglovin-byte? :)

2012-04-24 @ 18:42:30
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Ida

Sv: Ja det stämmer! Ett litet marsvin vid namn BMO ^-^

2012-04-24 @ 19:45:47
URL: http://Daydreaming.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0