lite skitsnack och sånt.

Ni som läser min blogg vet säkert att jag ÄLSKAR Galenskaparna & After Shave, nu mer än någonsin tidigare måste jag ju säga. Jag har liksom växt upp med dom så att säga, såg ju liksom Alla Ska Bada (En föreställning med dom) 1999, när jag var tre år och sen var jag helt fast, men ett par år så slutade jag bry mig tyvärr, tror det var pågrund av Tokio Hotel tyvärr men nu kombineras det och det funkar alldeles utmärkt, när dom själva sa till mig att Tokio Hotel och dom var en bra kombination så tror jag att det blev ett bekräftande faktiskt. Jag står för mina åsikter så är det bara. Man ska aldrig behöva skämmas för vad man tycker.

Förresten så bokade jag biljetter till årets föreställning på Fredriksdalsteatern igår. 3 Juli blev det, på första raden. Jag hade tur där för det var den sista platsen som fanns kvar den dagen :) Jag kände att jag ville ha biljetter i "reserv" ifall föreställningen skulle vara så kul att jag vill se den igen liksom. Så jag ska se den två gånger då med andra ord. Inte för att det har något med GAS att göra, men ändå...När jag ändå snackar om teater...? :)



Jag var 4 år när jag såg GladPack på tv, och nu tittar jag typ varje dag....

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0