Nått.

Tittar på film. Som vanligt :) jag vet inte vad jag mer ska skriva för något. Är fortfarande glad över att Kim svarade mig på Twitter igår. Hahahahhaaaaa!

Jag har blivit expert på att laga mat nu förresten. Kände för att säga det. Kan allt ;)
eller nej, det är ju kanske att överdriva men det går framåt, det är ju tvång nu pga av hemkunskapen i skolan.

Det kommer säkert att gå bra i alla fall. Kan ju förresten tillägga det att gällandes skolan så kommer jag behöva plugga upp betygen efter sommaren för att samla ihop betygen. Det kommer nog inte ta så lång tid trots det, så jag ser framemot att nå målen. Jag ger fan inte upp, det ska man inte göra.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0