12 juni 2012. NATT!

Ja jag är fortfarande vaken, men det är nog inte länge till. Jag sitter här i min säng med datorn i knät och kollar lite halvt på tv. Jag är själv uppe, till och med katten verkar ha somnat någonstans, för jag har inte sett honom här på ett tag. Riktigt skönt ändå att vara vaken såhär sent utan att känna press på sig inför nästa dag.

Eller nej förresten...Jag ser nu såhär en halv sekund senare att katten visst är vaken för han kom precis in på mitt rum. Så trevligt, för då får jag ju lite sällskap. Han är så söt, Sune. Man märker att han har väldigt unika egenskaper nu efter att vi haft honom ett tag. Han är lite som en hund emellan åt. Lite jobbigt ibland, för han följer efter nästan vart man än går och han hatar stängda dörrar och han är typ besatt av vår (inglasade) balkong. Han kräver att dörren ska vara öppen dygnet runt 24/7 även om han inte alltd är där, men stänger man till så blir han helt till sig och jamar och gnäller hur mycket som helst, hör han att man stänger kommer han från ingenstans och "säger till" sjukt söt, är han :)

Men ja jag tror verkligen att jag ska logga ut nu, kolla färdigt på tv programet jag ser på och sen sova ^^


Jag inbillar mig att jag börjar se ganska vuxen ut...? I alla fall i profil.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0